perjantai 31. elokuuta 2012

Happy birthday to me 4.8 !

Juhalta sain mariskoolin, ensimmäinen aito mun kokoelmaani. :)
Äidiltä sain kaksi muumimukia, vaaleanpunaisen laukun ja ihanan Pirates 3D kortin. :)
Isoveljeltä ja Karolta sain Ed Hardyn lippiksen ja mustat peililasit. :) 
Isältä ja äitipuolelta sain kameranjalustan ja ripsivärin. :)
Ostin myös itse itselleni lahjan ! :D Kahdet collegehousut, kynsilakan, puuterivipan ja ihanan punaisen hameen. :) 

Hellou !  Melkeimpä unodin esitellä mun syntymäpäivälahjat (vielä tämän kuun puolella). Mulla oli siis 4.8 syntymäpäivät ja ikää tuli siis 17-vuotta. Ensi vuonna mennään kohti täysi-ikäisyyttä. Ääks ! Pikkusisko herätti mut tosi sulosella tavalla aamulla, laulo mulle syntymäpäivälaulun. :)  Mulle jäi muutenkin tosi hyvä mieli kun olin kaikki lahjat avannut, mua oltiin kuunneltu siinä mitä mä haluan eikä vaan ostettu sattumalta jotakin. Vaan kaikki lahjat oli niitä mitä olin halunnutkin jokaselle löytyy oma käyttötarkoituksensa.  Ehkä yksi parhaimmista synttereistä ikinä ! Vaikka lahjoja ei tulekkaan enään samallalailla kuin pienenä olen silti tyytyväinen ja onnellinen siitä, että mua muistettiin. Kiitos kaikille onnitteluista, lauluista ja lahjoista. Ootte parhaita ! ♥ :)

- Jenni

2 kommenttia:

Thank you for leaving a comment ! :)