lauantai 8. joulukuuta 2012

Postaustauko kunnes ongelma ratkeaa..

Heips ! Mulla on huonoja ja hyviä uutisia. Ensin vaikka ne hyvät uutiset, mulla olisi miljona ja yksi postausta teille esiteltävänä sekä ostoksia ja mun DIY-joulukalenterin luukutkin on jääneet esittelemättä vaikka joka päivä piti esitellä päivän luukku ja sen sisältö teille.
Nyt ne huonot uutiset, en pysty tekemään postauksia, koska photobucket mihin yleensä lataan kuvat ja laitan ne tänne ei toimi, en tiedä syytä vaikka olisinkin ihan kiva tietää. En pysty sinne latamaan lainkaan kuvia enkä nää edes sinne kaikkia lataamiani kuvia (vain murto-osan niistä) eikä kuvatilakaan ole täynnä. Joten en tiedä missä vika on ja tätä on tosiaan jatkunut viime postauksesta asti. Joka päivä olen yrittänyt uudestaan, mutta sama "vika" on edelleenkin. Haluaisin kirjoittaa ja esitellä uusimpia juttujani ja kertoa päivistäni yms., mutta en näe siinä mitään järkeä kun en saa liitettyä kuvia mistä voisin kertoa eikä pelkkä teksti riitä.. Kuviakin on aika paljon otettu viime aikoina. :/

Jos joku tietää tai arvaa mistä tämä voi johtua niin otan avun ilomielin vastaan, että voin jatkaa tätä harrastustani. Kaikki apu/tieto on tarpeen ! Kiitos jo etukäteen.  :)

- Jenni

EDIT// Huomasin, että Photopucket toimii meidän koneella mutta ei poikaystävän koneella. Missä mahtaa olla vika ? Kaiken huippu on, että tässä koneessa ei toimi Chromella, mutta toimii Internet Explorerilla. :o

3 kommenttia:

  1. Kokeileppa päivittää käyttämäsi selain. Mulla toimii photobucket ihan normaalisti.

    VastaaPoista
  2. Heips, kyselit meikäläisen bannerista. Hmm, kun olen tehnyt bannerin niin olen bloggerin asetuksista kattonut sivun leveyden (itsellä tällä hetkellä 1160 pixeliä). Löydät tuon kohdan kun menet bloggerissa Ulkoasu-> muokkaa ulkoasutyökalulla->säädä leveyksiä. Sieltä olen katsonut paljonko leveys on suurin piirtein ja ellei kuva silti ole oikean kokoinen niin tuolta kohdasta saat säädettyä sivun leveyttä. Voit säätää sen siihen asti että koko on banneriin nähden oikea. Tämän tarkemmin en osaa vastata :D

    VastaaPoista

Thank you for leaving a comment ! :)