sunnuntai 16. syyskuuta 2018

Hologlitteriä


Heips ! Pienoisia blogi ogelmia on ollut ilmassa, sain muun muassa vasta nyt tarkistusta odottavat kommentit julkaistua (vaikka olen sitä yhden ikuisuuden yrittänyt). Pahoittelut kommentoineille olen niihin nyt päässyt vastailemaan ja toivon, että homma pelittää jatkossa. Olen myös yrittänyt etsiä mistä ja miten saisin muokattua sivupalkissa olevaa esittylytekstiä, mutta huonoin tuloksin. Enkä muistanut, että bannerin vaihto voikin olla näin tarkkaa puuhaa. Onko tämä nyt joku vanhuus juttu vai ?

Nyt kun avautumiset on tehty ja olen 23-vuotiaana liian vanha muistamaan kaikkia blogi niksejä niin päästään vihdoin siihen oikeaan aiheeseen eli kynsiin. Tasaisin väliajoin löydän näitä lakkauspuuskassa tehtyjä kynsiä jotka ovat hukkuneet kynsikuvien virtaan. Lakkauksen pohjalla Essencen Care & Dare Rosy!-lakka, joka on hyvin hempeän vaaleanpunainen. Peittää 2-3 kerroksella. Koska idea lähti näistä kynsistä täällä, tällä kertaa halusin koristeluiden olevan hopeisia. Hologlitterlakkana Essencen Crashed The Party?!, joka sopiikin melkein kaikkien lakkojen päälle. Hopeiset leimat Dependin hopealla, laattana BM-006. Yksinkertainen on kaunista ja tuo vaaleanpunainen on söpö lakka. Sanomattakin selvää, että nämä olivat minun tyyliset kynnet !

Käytetyt lakat / tarvikkeet :
Essence Care & Dare Rosy !
Essence Crashed The Party?!
Depend 223
Laatta BM-006

Mitä mieltä kynsistä ?

- Jenni

1 kommentti:

  1. Nää on söpöt :) Jos sitä kunnostautuisi tässä blogien kommentoinnissa, vaikka ei oo paljon kesän aikana tullut kyllä luettuakaan näitä :D

    VastaaPoista

Thank you for leaving a comment ! :)