sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Me a shopaholic ? No, I'm helping the economy.

Tiimarista askartelu "timantti" tähtiä ja loput onkin sitten Seppälästä ostettuja kynsitarroja.
Classics Metallic 10 / GoldenRose 80 / Pretty Woman 5 / Miss Selene 11
Flormarin holot: 821 / 802  Flormarin glitterit: U23 / U24 / U11  Flormarin metallisävy:  202
GoldenRose mattalakat: 101 / 08 / 12 / 01   GoldenRose Fantastic: 187  GoldenRose Graffiti: 04
Kimallesetti joita ajattelin kynsille, pienimmät siveltimet on myös kynsille (koristeluun),
 H&M jalkojenhoitosetti, kokoontaitettava 30cm viivain ja mun tulevaan autoon kiroilevasiili tarra. 

Hei taas ! Päätin postata nämä ostokset vielä tänään, että voin yli huomenna postailla yhden toivepostauksen merkeissä. Sitä en paljasta mikä se niistä on, mutta sivupalkissa näkyy aiheet kyllä. ;) Mutta siis asiaan, tässä postauksessa on mun viikon takaisia ostoksia ja ylläripylläri suurin osa on kynsijuttuja. Olen mennyt jo äidin ohi mun laajalla kynsilakka / koriste valikoimalla. Olen pari vuotta jo koittanut kasvattaa kynsiäni ja noin vuosi takaperin aloin laikkailemaan niitä jollakin muulla kuin kirkkaalla lakalla. Mun innostukseni meinaa saada poikaystävänkin hulluksi kun paasaan vaan kynsistä ja lakoista. :D Asiaan kuuluvasti löysin viime "pikavisiitiltä" kaupunkiin kaikkia ihania kynsijuttuja mitä ei vaan voinut jättää hyllylle, koska ne huusi mun nimeä. Tarttuihan mulla muutama muukin tavara mukaan, mikä ei liittynyt lainkaan kynsiin !

Löytyykös teiltä samoja kynsilakkoja tai muita samoja kuin minun löydökseni ?

- Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thank you for leaving a comment ! :)