perjantai 27. marraskuuta 2015

Pientä esittelyä


Heips ! Tällä kertaa sain Born Pretty Storelta ihan itse valitsemiani tuotteita testaukseen. Näitä olenkin jo ahkeraan kokeillut, että voin teille kertoa mitä mieltä niistä olen. Nyt hieman esittelen tuotteita ja kerron miksi valitsin juuri ne. Lakkauksia joissa nämä esiintyvät tulee blogiin myöhemmin. 

Multa löytyy jo ennestään luottoleimasin kovalla ja pehmeällä päällä. Oli siis tosi hienoa saada testattavaksi kaksipäinen leimasin jossa pienempikin tyyny on pehmeä. Tämän leimasintyynyt olivat kiiltävät enkä saanut leimoja lainkaan nousemaan, pienellä viilan karhennuksella pinnasta tuli samallalailla tahmea kuin luottoleimasimestani. Karhentamisen jälkeen tämä leimasikin oikein hyvin, leimasimen malli on parempi käteen kuin kaksipäinen musta on hieman pökkelö. Pienemmällä päällä sai paremmin kohdistettua pienet leimauskuviot. Skrapaa en tullut kokeilleeksi lainkaan vaan käytin vanhaa muovista kanta-asiakaskorttia. Tämän tuotteen löydät täältä.

Tämän tuotteen testaamista odotan innolla, nestemäinen lateksi. Tälläiselle on minulla paljon käyttöä sillä leimailen ahkerasti. Mä olen vain unohtanut tämän olemassaolon (vaikka nämä juuri vasta tulivatkin), mutta olen huomannut tämän vasta kun olen jo leimoilla sotkenut sormeni. Pitääkin seuraavaksi tehdä liukuvärjäys jotta tämä pääsisi tositoimiin asti. Ehkä myös hieman olen skeptinen kiinan tuotteille, että en ihan hihkunut tätä iholleni ensimmäisenä, mutta testailen tämän tuotteen kumminkin kun sen valitsin. Tuotesisältö ja etikettikin olisivat olleet plussaa ! Tämän tuotteen löydät täältä.


En ole irtoglitterin suuri kuluttaja, mutta hexglittereitä multa kyllä löytyy. Nyt halusin kokeilla salmiakkiglittereitä niitä mulla ei meinaan ole lainkaan. Purkin kanssa saa olla varovainen sillä tämä oli tosi täynnä ja meinasi glittereitä olla joka puolella sitä avatessa. Montaa eri väriä, juuri sopivia aseteltavaksi kynnelle eivätkä jääneet törröttämään kynneltä. Tämän tuotteen löydät täältä.

Niitit halusin testattavaksi, koska mukana oli kuviollisia yksilöitä, sellaisia mulla ei ole ollut ja ajattelin niiden ympärille olevan kiva keksiä erilaisia lakkauksia. Purkissa oli mukana myös neonvärisiä pieniä pyöreitä niittejä. Niittien suurkuluttajana näille on kyllä käyttöä, ensimmäiset kuviollisetkin ovat jo päässeet kynsille sekä yhdet neonväriset. Tämä tuote oli laitettu huonosti kiinni sillä kirjettä avatessani sain näitä kerätä kirjeen pohjalta. Tämän tuotteen löydät täältä

*Tuotteet saatu testaukseen Born Pretty Storelta. Mielipiteeni tuotteista ovat rehellisiä. Käyttämällä blogin alennuskoodia : SKUX31, saat -10% tilaukseta ja 10 käyttökerran jälkeen BPS sponsoroi blogissani arvonnan. En hyödy linkkien klikkailusta.

Mitä mieltä tuotteista ? 

- Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thank you for leaving a comment ! :)