keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Ostoksia part 2

Leimauslaattoja
Leimauslaattoja
5kpl Dotting tooleja
5kpl koristehyrriä, fimo kukkasia, fimo hedelmiä, erimallisia paljetteja, 2mm strasseja ja yksi tyhjä
2kpl 7-vaiheen kynsiviiloja
3 kpl nail art siveltimiä erikokoisia  (ei niitä laadukkaimpia, mutta menettelee hetken aikaa)
Leimasin ja scrapa
6 arkkia water decaleita
Technic- Carnival
W7: Earthquake black  & Marine crackle  / La Femme: Purple (graffiti) & Classic Silver (graffiti)
Neliönmuotoisia strasseja 11:sta eri värissä
tyhjä koristehyrrä ja koristepaketti + appelsiini puutikku
Kynsinauhaleikkuri ja fimoveitsi
manikyyritarroja ja tilaajalahjana kynsiviila

Leimasinsetti, leimasin, scrapa ja laatta B23




Heips ! Tässä postauksessa on Mimaxin ja Prettyn tilaus sekaisin. Oon tosiaan tilannut nää jo ennen joulua ja jäänyt sit julkaisematta, mutta nyt päätin korjata tilanteen ja julkaista nämä. Eipä mulla noista kauheasti muuta sanottavaa ole, kaikkia on kokeiltu ja ihan hyviksi on ne todettu ja tulee kyllä kaikki tarpeeseen. Tiistai kului mulla vapaapäivän merkeissä kun opettajilla oli jokin koulutus ja mun "ilokseni" tulin sopivasti kipeäksi. Tänään oon vaan lukenut kirjaa ja katsellut Juhan kanssa Amerikan Pie leffoja. Olen myös lakkaillut kynsiäkin 31 päivän kynsihaasteen mukaisesti (päivä 7) eli mustaa ja valkoista, mutta tarvitsee nämä vielä tehdä loppuun asti niin saa nekin tänne blogin puolelle. :) Mutta ei mulla muuta, hyviä öitä vielä valvoville ! :)

Menikö jotakin jo hankintalistalle vai löytyykö jo ? 

-Jenni

5 kommenttia:

  1. Kivoja ostoksia ja toivottavasti ylläri on tullu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, ja tuli ylläri perille. Kaulakoru oli aivan ihana ! Kiitos eekku :))

      Poista
  2. Oooo, ihanan paljon kaikkea <3 Toi koristepaketti näyttää tosi kivalle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin vastannut tähän kommenttiin jo silloin kun sen julkasin, mutta netin katketessa se ei oo tähän tullutkaan.. :o Jep, koristepaketti tosin osottautui pienemmäksi kun olisin luullut, mutta kiva se on silti ! :))

      Poista

Thank you for leaving a comment ! :)