lauantai 14. joulukuuta 2013

Luukku 14 | Minun joulukalenterini

14.12.2013

Heei ! Tämän päiväinen luukku paljastaa, että millainen on mun joulukalenterini tämän kalenterin lisäksi. Olen jo monta vuotta himiöinyt Kinder-kalenteria ja tänäkin vuonna se jäi saamatta kun olivat jo loppu. No loppujen lopuksi mulle päätyi M&M´s suklaa kalenteri. Oli ihan pakko saada joku iso kalenteri ! Lapsenmielisyys ei siis lopu näin joulunaikaan, kun tuokin oli ensimmäinen iso kalenterini. =)


Kalenterista löytyy joka päivä pieni pussillinen normaaleita M&M´s karkkeja, pusseissa on aina jonkin jouluinen kuva. Olin vähän pettynyt kun luulin, että tuossa on niitäkin M&M´s karkkeja missä on pähkinää sisällä, mutta kaikki ovatkin normaaleja.  Hyviä ovat silti ! Katsotaaan jos ensi vuonna saan sen Kinder-kalenterin. :P

Mitä mieltä luukusta 14 ? Onko teillä suklaakalentereita ?

- Jenni

2 kommenttia:

  1. Jos oisin tienny että M&M:llä on kalenteri niin oisin ostanut mutta nyt menee tämä vuosi ilman suklaakalenteria!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiih, hyvähän kalenteri tuo on ! =) Ensi vuonna sitten :P

      Poista

Thank you for leaving a comment ! :)