tiistai 28. tammikuuta 2014

Hohtotikkuja, tähtösiä ja glitteriä


Heissulivei ! Eilen facen puolella ilmoittelinkin, että näistä kynsistä tulee tänään juttua tänne. Aikaisemmin tämä tosiaan piti jo laittaa, mutta aikaa on mennyt mun kynsinurkkauksen tekemiseen (JEEE!!!), kodin järjestelyyn kun meille tuli tänään uusi sohvakin. Kynsinurkkauksestani yksityiskohtineen voin tänne laittaa esittelyä, jos joku haluaa ? :) Itse olen ainakin ihan innoissani, kun vihdoin sain oman paikan laittaa kynsiä vaikka pelkkään tavaroiden järjestelyyn menikin koko lauantaipäiväni (mutta en valita :P).

Jos vihdoinkin palattaisiin postauksen oleellisempaan aiheeseen, eli kuvissa näkyviin kynsiin. Kyseiset ovat vajaa pari viikkoa sitten tehdyt, jotka olen meinannut unohtaa täysin kuvakansioni syövereihin. Sama virsi kuin monessa muussakin postauksessa, inspiroiduin kokeilemattomista lakoista. Tosin eivät kauaa olleetkaan käyttämättöminä kun oli pakko saada kynsille ja nopeasti !

Fergie peitti mainiosti kahdella kerroksella ja kuivuikin mielestäni hyvin eikä raidoittunut lainkaan. Hitsi, että tahdon nää kaikki Fergie lakat, mutta meidän Seppälästä oli melkein kaikki loppunut siihen mennessä kun minä tajusin nämä. :/
Nimettömissä ja pikkurilleissä on Ginatricotista yhtä uutta tulokasta Black Multiglitteriä, joka on jo hetken ollut pakko saada kun olen sitä ihaillut tätini lakkalaatikossa. Kyseinen yksilö peitti kynteni jo yhdellä kerroksella eikä mitään pahaa sanottavaa tuosta ole. Halusin vielä yhdistää 3D glitteriäkin mukaan, joka on siis tuttavallisemmin lastulakka. Sitä löytyykin nimettömistä valkoisen lakan päältä ja kuvissa se näyttää kahden värin puolensa, enempää värejä en saanut kuviin tallennettua vaikka niitä mielestäni useampi olikin. Kaiken päälle vielä muutama tähtiniitti ja valmista ! Viimeinen kuva on otettu ennen poistoa, kun kokeilin miltä näyttäisi matattuna ja tykkäsin kyllä enemmän lopputuloksesta normipäällyslakalla. =)


Käyttämäni kynsilakat / tarvikkeet :

  • Wet n Wild Fergie : Glowstick
  • Ginatricot : Black Multiglitter
  • Nails : Snow White
  • H&M Nailpolish : 3D Glitter
  • hopeiset tähtiniitit

Onko kiinnostuneita näkemään mun kynsinurkkausta ? Mitä mieltä kynsistä ? 


- Jenni

4 kommenttia:

  1. Mua kiinnosta ainaki kynsinurkkaus

    VastaaPoista
  2. Ihanat kynnet! :) Mua ainaki kiinnostaa nähdä sun kynsinurkkaus.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. =) Kiva, että on mielenkiintoa mun kynsinurkkausta kohtaan joten se toteutukoon tässä lähipäivinä ! :)

      Poista

Thank you for leaving a comment ! :)