tiistai 2. huhtikuuta 2013

My first ruffian manicure



Heips ! Oon ihan unohtanut esitellä mun ensimmäisen tekemäni ruffian manikyyrin. Ensin ajattelin vain laittaa MO:n Bare beautyä, mutta sitä olisin joutunut kerrostamaan ja aikaa mulla ei kauheasti ollut. Burgundy Frostiin ihastuneena ajattelin käyttää sitä MO:n päälle. Siitä syntyi idea kokeilla ruffiania ja lopputulos näkyy kuvissa. Tykkäsin tästä manikyyristä yllättävän paljon, tumman ja vaalean värin yhdistelmässä on vaan sitä jotain, että tuijottelin kynsiäni välillä. Olen kyllä tyytyväinen, että sain lakkojen rajoista noinkin siistin vaikka ne onkin vedetty ihan vapaalla kädellä. Huomenna blogissa taas uusimpia ostoksia (ehkä myös kynsiä), kannattaa olla kuulolla. :)



Käyttämäni lakat:

  • Wet n Wild Wild Shine: Burgundy Frost
  • Models Own: Bare beauty
  • Ginan aluslakka
  • Vera Valenti päällyslakka

Mitä mieltä kynsistä ? Iskeekö ruffian ?

- Jenni

2 kommenttia:

  1. Ruffian on mun mielikuvissa vaikea laji, enkä oo uskaltanu oikein kokeillakaan (paitsi kerran taannoin taisin kokeilla, mutta värivalintani olivat suoraan sanottuna oudot).

    Sä oot onnistunut saamaan ihan siistin rajan tuohon kahden lakan välille, mutta siinä jos epäonnistuu niin saattaa tulla törkystäkin jälkeä.

    Mitä tuolle Wettiksen lakan korkille on käynyt? o_0 Eikö se kuivu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin pidin sitä vaikeana, mut se ei ollenkaan ollu niin vaikeaa kun olin luullut. :)
      Kiitos, raja olis kyllä saanut olla vieläkin siistimpi, mut halusin kokeilla ilman mitään tarroja/teippejä apuna käyttäen, että käden vakaus ja tarkkuus kehittyy. :)

      En tiedä mitä wettiksen korkille on tapahtunut, joku kohdellut kaupassa kaltoin, oli jo ostaessa tommonen ja löytyi siksi Seppälän alelaatikosta. Ei mun mielestä pitäis kuivua, kun ei oo niin isosti kumminkaan lohjennut ja on tiiviisti kiinni. Kokeilin meinaan et pitääkö vettä ja piti. :D

      Poista

Thank you for leaving a comment ! :)