perjantai 18. syyskuuta 2015

Mansikoita, mansikoita !


Heips ! Nyt tulee niitä mansikoita mistä olen aiemmin puhunutkin. Huomasin kuvia koneelle lisätessä, että olen tehnyt neljät perättäiset kynnet punasävyisillä lakoilla. Ilmeisesti nyt joku buumi menossa, oon myös huomannut himoitsevani erilaisia nuden sävyjä kynsille. 

Kunnollinen ja parhain punaiseni on jo aiemminkin blogissa näkynyt Ginatricotin The Red. Peittää hyvin kahdella kerroksella ja on nimensä mukaisesti kunnon punainen. Mä en vaan sa tarpeekseni tästä lakasta ! Punaisille kynsille laitoin kultaiset niitit. Pienet niitit pikkurilliin ja etusormeen ja peukaloon iso ja pieni. Valkoisena taas Ginatricotin White kahdella kerroksella. Meinasin ensin käsinmaalata mansikat, mutta halusin mennä sieltä mistä aita on matalin ja huomasin omistavani laatan jossa on mansikoita. Eihän niitä sitten voinut pelkällä punaisella leimata joten kokeilinkin ensimmäistä kertaa leimata kuvion kerralla kaksivärisesti. Ei ihan helppoa ollut, eikä rajoista tullut niin tasaisia, mutta se vasta olisikin ollut homma saada ne värit juuri oikeille kohdille. Ei se minua haitannut ja olin oikein tyytyväinen kun olivat kumminkin pääpiirteittäin juuri siellä missä pitikin. Leimaukseen käytin Konadin punaista ja vihreää leimauslakkaa, leima on laatasta BM-005. Lopputulos oli oikein mieleinen ja olen tyytyväinen, että sain vihdoin kokeiltua mansikkakynsiä. Onhan ne olleet jo pitkään suunnitelmissa ja nyt kun omistin sellaisen laatan laski se kokeilu kynnystä huomattavasti. Ehkä mä vielä joskus maalailen mansikat ihan itse, siihen asti nämä kelpaavat hyvin !



Mitä mieltä kynsistä ? Oletko jo itse tehnyt mansikkaiset lakkaukset ? 

- Jenni

10 kommenttia:

  1. Oho, luulin noita leimadecaleiksi! Todella hyvin oot onnistunut tuossa kaksivärisessä leimailussa, huippua ♥ Ja tää lakkaus on kyllä kaikinpuolin ihan ylisuloinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, etkä ! :D Kiitos paljon, on sitä pitkään pitänyt kokeilla ja nyt vasta oli ajankohtainen ! ♥
      Nämä sun kommentit on aina ihania ! =)

      Poista

Thank you for leaving a comment ! :)