keskiviikko 17. joulukuuta 2014

Joulukalenteri | Luukku 16 : Depend


Heips !  Päätin tulla esittelemään voittamani Dependin tuotepaketin. Osallistuin Depend Cosmetic Finlandin-facebook sivustolla kilpailuun jossa muutama onnekas sai tuotepaketin palkinnoksi. Maanantai päivän piristyksi sain tietää, että olen yksi onnekkaista ja tänään paketti tuotiinkin kotiovelle asti. Kokeilemaan en ole näitä vielä kerinnyt vain huokaillut uusista tuotteista. Näitä nähdään kyllä varmasti blogissa myöhemminkin. 


Paketista löytyi myös muutakin kuin vain kynsilakat jotka kilpailun kuvassa oli, muut olivatkin ns. bonusta. Bonus tuotteet olivat mieleeni ja odotan innolla niiden kokeilemista. Matkakokoinen käsirasva, joka tuoksuu niin hyvältä !  Käsirasvoja ei ikinä ole liikaa ja tämä matkakoko on todella kätevä käsilaukussa. Pieni matkakokoinen 35ml pullo kynsilakanpoistoainetta, tämänkin kokeilemista odotan innolla kun olen vannoutunut x-tran käyttäjä. Kynsitarrojakin löytyi ja toivon, että nämä ovat parempia kuin aiemmin kokeilemani kynsitarrat ! 
Dependin pikakuivattaja päällyslakka sekä suojaava aluslakka. Näiden testaaminen on myöskin kiintoisaa kun olen jo tovin käyttänyt vallan GT:n aluslakkaa sekä HK Girl päällyslakkaa. Olen avoin uusille asioille ja Depend merkkinä on hieman outo mulle, mulla on vain kokemusta neljästä eri kynsilakasta. 

Ylärivi : 415, 416, 417, 418, 419, 420       Alarivi : 421, 422, 423, 424, 425, 426





Paketin pääosassa oli siis nämä kaksitoista ihanaa kynsilakkaa. Kerralla useampi kynsilakka tältä merkiltä ja toivon näiltä suuria, koska aiemmin neljä omistamaani olivat kamalia laadultaan. Vaikka eilen teinkin uudet lakkaukset, niin silti tekisi mieli vaihtaa taas jotta pääsee kokeilemaan uusia lakkoja. On tämä kynsihöperön elämä ihanaa kun paketteja tulee ja saa uusia hypisteltäviä. Eihän tässä mitään joululahjoja tarvitse itselle ostaa kun tuntuu, että joulu on jo nyt, vielä uupuu BM:n paketti niin saankin hymyillä loppuvuoden ! 

Mitä mieltä luukusta 16 ? Omistatko jotain edellä olevista tuotteista ? 

- Jenni

8 kommenttia:

  1. Onnea hieno voittopotti.Mulla on kyseinen aluslakka ja pikakuivattaja.Dependin lakkojakin löytyy mutta en varma onko samoja kuin sulle tuli =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ! :) Mä oon vieläkin ihan hämmentynyt tästä voitosta. :D
      Ilmeisesti siis ihan toimivat aluslakka ja pikakuivattaja. :)

      Poista
  2. Wautsi, nyt oon kyllä vähän kateellinen :D Ihanan värisiä lakkoja <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa seurailla kaikkia mahdollisia kilpailuja, Dependilläkin niitä vielä varmasti on. :)
      Tykkään myös ! <3

      Poista
  3. Aivan mahtavaa. :) Onnea vielä voitosta! Nuo kynsilakat on kyllä kauniita kaikki, niillä saa loihdittua monet upeat kynnet. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon samaa mieltä ja kiitos onnitteluista ! :)
      Juuri eilen kokeilin, että miltä näyttävät kynsillä ja tänään teinkin hemppis kynnet käyttäen 415 lakkaa. :)

      Poista

Thank you for leaving a comment ! :)